Ostoskori on tyhjä (0,00 €)
  • Sisältö työstössä.

Päivärinnan Sähköliike Oy:n (verkkokauppa Paivarinta) toimitusehdot 

Näissä toimitusehdoissa kerrotaan Päivärinnan Sähköliike Oy:n (Y-tunnus: 9210494-9) toimitusehdoista. Toimitusehdot sisältävät tiedon muun muassa verkkokaupan toimitustavoista ja -hinnoista, palautuskäytännöistä ja maksutavoista.


1. Sisältö

  1. Sisältö
  2. Yleistä ja toimitusehdot lyhyesti
  3. Toimitusaika
  4. Toimitustavat
  5. Maksutava
  6. Palautukset ohjeineen
  7. Myyntialue
  8. Laskutettavat työt

2. Yleistä ja toimitusehdot lyhyesti

Kaikki hintamme sisältävät arvonlisäveron 24% ja hinnat ilmoitetaan euroissa (€), mikäli toisin ei mainita.

Pidätämme oikeuden peruuttaa kauppa tai tehdä hintamuutoksia, mikäli tilattu tuote tai sen hinta ei vastaa todellista markkintahintaa johtuen esimerkiksi verkkokaupan teknisestä virheestä tai inhimillisestä virheestä.

Pidätämme oikeuden hintojen ja ehtojen muutoksiin. Asiakas sitoutuu tilatessaan näihin toimitusehtoihin.

Toimitusehdot lyhyesti:

1. Tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus.

2. Tuotteella, joka löytyy myymälän varastosta on toimitusaika normaalisti 2-5 arkipäivää. Mikäli tilattu tuotteen saatavuudessa on poikkeuksellista, ilmoitetaan siitä asiakkaalle viipymättä.

3. Mikäli kuluttajalle on toimitettu väärä tuote, tai tuote on viallinen, tulee kuluttajan ilmoittaa asiasta viipymättä verkkokauppa Paivarinnan asiakaspalveluun sähköpostitse info@paivarinta.fi

4. Verkkokauppa Paivarinta ei vastaa siitä, jos tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy vaikutusmahdollisuuksiemme ulkopuolella olevasta seikasta, kuten sodasta, luonnonmullistuksesta, vienti- tai tuontikiellosta, viranomaisen päätöksestä, yleisen liikenteen häiriintymisestä tai muusta vastaavasta verkkokaupan toimintaa vaikeuttavasta tai estävästä toiminnasta.

 

3. Toimitusaika

Tilauksen toimitusaika määräytyy tuotteiden toimitusaikojen sekä valittujen maksu- ja toimitustapojen mukaan. 

Tuotekohtaiset toimitusaikaarviot näkyvät kunkin tuotteen tuotekortista. Maksu- ja toimitustapojen ehdot näkyvät tältä sivulta Toimitustavat- ja Maksutavat-kohdista. Annetut toimitusajat ovat arvioita toimitusajoista eivätkä sido myyjää. Päivärinnan Sähköliike Oy ei vastaa asiakkaalle koituvista vahingoista ja/tai lisäkuluista, mikäli toimitus viivästyy.


4. Toimitustavat

*
Toimitustapana käytämme pääosin Matkahuoltoa. Jos tuotteiden koko aiheuttaa rajoituksia, pidätämme oikeuden käyttää muita kuljetustapoja. Osa tuotteista toimitetaan osina.

Mikäli jotain tilauksen tuotteista ei ole varastossa, tilauksesi jää odottamaan puuttuvia tuotteita. Voimme pyydettäessä toimittaa varastosta heti löytyvät tuotteet erikseen ja loput tuotteet toimitetaan jälkitoimituksella. Tällöin asiakkaalta peritään todellisten toimituskulujen mukainen maksu jälkitoimituksesta. Mikäli olet kiinnostunut jälkitoimituksesta, ota yhteyttä asiakaspalveluumme ja liitä mukaan tilausnumero.

Kirje

Pienemmät tilaukset toimitamme kirjeellä.

 Huom! Annathan tilatessasi puhelinnumeron, sillä kuljetusyritys ei lähetä saapumisilmoitusta enää paperisena versiona.

 
Nouto

Nouto on aina ilmainen. Nouto onnistuu vain sovittuina aikoina, joten otathan yhteyden aina ennen noutoa. Noutotilauksia varten pakkaamme tilauksen valmiiksi, joten tämä on samalla paikkakunnalla asuville vaivattomin ja halvin toimitustapa. Noutotilauksien maksu onnistuu joko käteisellä tai verkkokaupan kautta.

5. Maksutavat

 

Tuotteet ja niiden postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Verkkokaupassa voidaan maksaa seuraavilla maksutavoilla: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, Tapiola, Aktia, Nooa, Paikallisosuuspankit, Säästöpankit, Handelsbanken, Ålandsbanken sekä luottokortit. Maksaminen tapahtuu Suomen Verkkomaksut Oy:n sivuston kautta. Maksutapana on myös tilisiirto ennakkomaksuna. Mikäli näistä vaihtoehdoista ei löydy mieleistä, voit ottaa meihin yhteyttä. Katsotaan löytyykö ratkaisua.Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksu- ja rahoituspalvelun toteuttaa Suomen Verkkomaksut Oy (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Suomen Verkkomaksut Oy ostaa maksusuorituksen ja tilittää sen kauppiaalle. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

Huomaathan, että et sulje selainta ennen kuin palaat takaisin sivustollemme Suomen verkkomaksujen maksupalvelusta.

Mikäli haluat maksaa Luottokunnan maksutapojen kautta, Päivärinnan Sähköliike Oy toimii ainoastaan tuotteiden ja palveluiden markkinoijana ja lisäksi toimittaa tuotteet ostajalle. Päivärinnan Sähköliike Oy vastaa siis ainoastaan tuotteen markkinoinnista, toimituksesta sekä mahdollisten reklamaatioiden hoitamisesta. Voit tarpeen vaatiessa osoittaa reklamaation myös Suomen Verkkomaksut Oy:lle.

Suomen Verkkomaksut Oy toimii Luottokunnan kautta tehtävissä maksuissa tuotteen myyjänä ja kauppa syntyy asiakkaan ja Suomen Verkkomaksut Oy:n välille. Myyjän vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet. Suomen Verkkomaksut Oy on myös maksun saaja.

Suomen Verkkomaksut Oy, y-tunnus: 2122839-7
Ylistönmäentie 26
40500 JYVÄSKYLÄ
Puhelin: 0207 181830

.


6. Palautukset

 Tuotepalautukset

Jos et jostain syystä ole tyytyväinen ostokseesi, voit palauttaa sen 14 päivän sisällä. Maksettu summa hyvitetään tilillenne viimeistään 14 päivän kuluessa ostoksen palautumisesta. Ostaja vastaa palautuskustannuksista. Palautuskustannukset ovat lähetystavasta riippuen Matkahuollon(pientavarat) tai Kaukokiidon hinnastojen mukaiset.

Palautettaessa tavaraa pyydä meiltä ohjeet sähköpostilla info@paivarinta.fi

Palautetun tuotteen tulee olla alkuperäisessä kunnossa, käyttämätön ja alkuperäisessä pakkauksessa. Tuotteilla jotka on valmistettu asiakkaan mittojen/värien mukaan, ei ole palautusoikeutta. Jos palautuksessa puuttuu joitain osia tai se on vahingoittunut asiakkaasta johtuvista syistä pidätämme korvauksena osan tuotteen arvosta.

Jos tuotteessa on valmistusvirhe tai se on muuten epäkelpo, ilmoita haluatko uuden tilalle vai rahat takaisin.

Palautettaessa tuote ohjeemme mukaan asiakaspalautuksena, maksamme postikulut.

Kuljetuksessa rikkoutuneet lähetykset:

Toisinaan voi käydä niin, että huolellisesta pakkaamisesta huolimatta postikuljetuksen yhteydessä paketit voivat vaurioitua.

Siksi on hyvä jo pakettia noudettaessa tarkistaa sen kunto postivirkailijan läsnä ollessa. Mikäli paketti on vaurioitunut kuljetuksessa ja mikäli myös tilattu tuote/tuotteet ovat vaurioituneet, tee postikonttorissa heti asiasta vahinkoilmoitus. Ota tämän jälkeen yhteyttä asiakaspalveluumme sopiaksesi uuden tuotteen toimittamisesta.


7. Myyntialue

Tuotteitamme voi tilata verkkokaupan kautta vain Suomeen. Mikäli olet kuitenkin kiinnostunut tilaamaan tuotteita ulkomaille tai Ahvenanmaalle, ota meihin yhteyttä esim. palautelomakkeen kautta. Ulkomaille toimitettaessa tilauksen toimituskustannukset määräytyvät toimitusmaan mukaan ja toimituskustannukset veloitetaan todellisten toimituskulujen mukaan. Tämän lisäksi lisäämme kaikkiin ulkomaille tehtäviin toimituksiin 10,00 euron laskutuslisän tilauksen aiheuttamasta lisätyöstä johtuen.


9. Lisätyöt ja laskutettavat työt

Toisinaan tilauksien yhteydessä saattaa tulla lisätyötä esim. tilaukseen liittyvien lisäselvityksien (esim. tulli- ja veroselvitykset, täytetävät lomakkeet) tai erityistoiveiden (esim. lahjapakkaus) osalta. Jos lisätyö aiheutuu asiakkaan vuoksi, veloitamme kaiken aiheutuvan lisätyön suoraan asiakkaalta. Veloituksemme lisätyöstä on 60,00e/h ja minimilaskutus on 1h. Laskutettavasta työstä ilmoitetaan aina asiakkaalle ennen työtä, mikäli mahdollista.

Takaisin sivun yläreunaan